שולחן עמידה מחירון

שולחן עמידה חשמלי

תוכן עניינים

קודם כל נענה על השאלות החשובות

הטווח יכול לנוע בין 95-85 עד ל- 1.25 – 1.40 מטר.

בשולחן חד מנועי אפשר להעמיס משקל של עד בערך 70 ק"ג.
בשולחן עם שני מנועים אפשר להעמיס עליו עד בערך 120 ק"ג.

למה חשוב לנו לבחור שולחן עמידה מתכוונן? יש לזה הרבה סיבות, הסיבה העיקרית היא הסכנה מישיבה ממושכת שיכולה לגרום לנו לבעיות בריאותיות. שולחן עמידה מתכוונן יכול לעזור לנו לעשות הפוגות ולתת לעמוד השידרה להשתחרר קצת מהלחץ הכבד שמופעל כאשר אנחנו יושבים.

כמה עולה שולחן עמידה?

זה יכול לנוע מ-1,000 ש"ח עד לאפילו 4,000 ש"ח. כמובן שזה תלוי בדגם, אם זה שולחן חשמלי או שולחן מתכוונן ידני, מערכת בקרה משוכללת, סוג העץ, כמה משקל הוא יכול לשאת, מה הטווח גבוה שהוא יכול לנוע, וכדומה. בסופו של דבר, מהניסיון האישי שלי, שולחן עמידה חשמלי בהחלט פתרון נוח וטוב.

האם שולחן עמידה באמת עוזר נגד כאבי גב?

בהחלט, פירטתי כאן כמה מהיתרונות שלו וכמובן שהוא עוזר. הוא מאפשר לנו לעשות הפוגות ול"נוח" קצת מהישיבה הממושכת. כמובן שגם יותר מדי זמן בעמידה יכול להזיק ולכן כדאי למצוא את האיזון ולשנות, פעם לשבת, פעם לעמוד וגם לעשות מדי פעם קצת הליכה.

האם שולחן עמידה מתכוונן מתאים לי?

אם אתם עובדים שעות רבות מול המחשב, הוא יכול להתאים לכם, גם אם אתם לא סובלים מכאבי גב. הסיבה היא מכיוון שיכול להיות שמתחיל להתפתח לכם משהו, כמו לחץ על הדיסק בעמוד השידרה שכרגע אתם לא מרגישים אבל לאחר כמה חודשים/שנים זה יכול להחמיר ואז זה כבר יהיה קצת מאוחר מדי להחזיר. לכן חשוב מאוד לשבת נכון ולעשות הפסקות עמידה והליכה ושולחן עמידה מתכוונן יכול לעזור עם השינוי של העמידה.